دنیای "کوچک" من

ماجراهایی نه خیلی نزدیک.. نه خیلی دور..

دنیای "کوچک" من

ماجراهایی نه خیلی نزدیک.. نه خیلی دور..

سلام خوش آمدید

انار

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

گاهی وقتا اتفاقاتی برام میوفته که وقتی میشینم راجع بهش فکر میکنم، نمیتونم به نتیجه ی دقیقی برسم که چرا همچین اتفاقی برام افتاده ! نکنه علتش فلان چیز بوده باشه.. یا نه، اون یکی و.. حتی گاهی وقتا به این فکر میکنم که این وبلاگ ساده ی خلوت نکنه دلیلش باشه ! ولی نمیتونم خودمو قانع کنم.. به خودم میگم حالت خوبه ؟ طرف با چند کا فالوور تو فلان پیج و هر روز از زندگی و خوشی هاش گذاشتن و مردمم اون پایین تو کامنت ها آه کشیدن، چنین فکری نمیکنه :)) بعد تو بیا بگو فلان ! ای کاش میشد یه تحلیل دقیقی برای این نوع فکر ها پیدا کنم..! نمیشه.. یعنی تا الان که نشده و هر کسی یه نظری داره.. 

+ ای کاش میشد آدما یه نفرو، از روی حرفا و رفتار خودش قضاوت کنن، نه صرفا حرفای بقیه یا حتی تجربه هایی که قبلا تو زندگیشون داشتن. البته همه این هارو میشه در کنار هم استفاده کرد، ولی نیاز به پختگی بیشتری داره. 
+ وقتی آدما از فردای خودشون، عاقبت خودشون، تحلیل دقیقی ندارن، چطور انقدر راحت دیگران رو به چیزهای منفی حواله میدن ؟! به نظرم خوبه برای دیگران دعای خیر کنیم تا اینکه بد اونهارو بخواهیم.. کار نیکی که باعث غرور و خودپسندی بشه، مفت نمیارزه !

+ ان شاء الله نابودی اسرائیل نزدیک باشه، ان شاء الله بتونیم انتقام خون شهدای عزیز رو بگیریم. من همیشه چشم انتظار اون روزی هستم که انتقام خون عزیز ترین سردارمون رو بگیریم.. 
 

همچون انار خون دل از خویش می خوریم ** غم پروریم، حوصله شرح قصه نیست

آیا به راز گوشه ی چشم سیاه دوست ** پی می بریم؟ حوصله شرح قصه نیست

"فاضل نظری" 

  • محـ ـمد

نظرات (۱)

ممنون که از اسرائیل نوشتین

چرا در موردش سکوت و رکود گرفته ما رو

آیا هیچ کاری از دست جمعیت مسلمان 

آحاد ملتهای مسلمان بر نمیاد؟

ارتشها و رهبران جای خودشون

مردم هیچ همبستگی ای می تونن ایجاد کنن؟

ببخشید مزاحم خلوت وبتون شدم...

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم 
سکوت چرا ؟ منظورتون وبلاگ هست ؟ خب شاید کسی اینجا فعالیت نمیکنه ولی در جبهه ی دیگه ای مقابله میکنه.. 
صحبتتون خیلی کلی بود :| نشانه ی یک اعتراض عمومی.. 
هر کس باید به نوبه ی خودش و در توان خودش، کاری انجام بده.. حالا با یه کانال، وبلاگ ساده، هر چی.. 
منتها حرکت های جمعی باید به صورت برنامه ریزی توسط حکومت ها باشه.. مگه در حد جلسات و هیئت ها باشه.. 
خواهش میکنم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

////////

هر کسی از یار،
چیزی خواست هنگام وصال..
من به محض دیدن او،
خاطرش را خواستم..

////////

اﯼ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﻫﺎﯼ ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ،..
ﺩﻝ ﺧﻮﻧﯿﻦ ﻣﺎ ﺷﻘﺎﯾﻘﯽ ﺍﺳﺖ..
ﮐﻪ ﺩﺍﻍ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ،..
ﺁﯾﺎ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﻧﯿﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ..
ﮐﻪ ﺑﻠﺒﻠﯽ دیگر در وصف ما،..
سرود شهادت بسراید ؟..

////////

❤️ اِنَّ الحسینَ
مِصباحُ الهُدی
و سَفینةُ النَجاة ❤️

والسلام

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پیوندها